quinta-feira, 1 de setembro de 2011

Back at home || De volta a casa

Holidays are always a great way of recharging batteries. After an exhausting year with a lot of things done holidays are as important as food and water to survive! ;) Having time for the family and visiting different places is very inspiring. Now its time to go back to work, which I also love. Here are some inspiring photos from my holidays... at least for me! I hope they help me having an inspiring start - and you too!!! :)
~~~~~~~~~
A férias são sempre uma ótima forma de recarregar baterias. Depois de um ano exaustivo e com muitos projectos realizados as férias são tão importantes para sobreviver como a água e a comida! ;)
Ter tempo para a familia e visitar locais diferentes é, sem dúvida, o mais inspirador. Agora é tempo de voltar ao trabalho, o que também adoro. Aqui ficam algumas fotos inspiradoras das minhas férias... pelo menos para mim! Espero que me ajudem a ter um inicio inspirador - e a vocês também!!!! :)

This year holidays reflected my addictions. ;) || As férias deste ano refletiram os meus vícios. ;)

Water addiction. || Viciada em água.








Old buildings addiction || Viciada em prédios antigos








Shopping addiction. || Viciada em compras.
The eggs idea is just amazing in this Louis Vuitton store.
Esta montra da Louis Vuitton está linda com os ovos. 



Historical places addiction. || Viciada em locais históricos.








And the most important addiction: Family || E o vício mais importante: a Família.










Are you inspired to go back to work? I am...
Estão inspirados para recomeçar o trabalho? Eu estou...

BE HAPPY!!

2 comentários:

  1. Ines, what a beautifull trip! You look so happy and a proud mama!
    xoxo Chantal

    ResponderEliminar
  2. Thank you Chantal. If they are happy I am happy! ;)

    The vacations were great!

    ResponderEliminar